Erasmus+
Job Shadowing
Erasmus+ KA229 – Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for Our Future
5η Διασχολική Συνάντηση – Capua, Ιταλία
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Το διάστημα 9-13 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η πέμπτη και τελευταία συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for Our Future», στο οποίο το σχολείο μας έχει συντονιστικό ρόλο. Στη συνάντηση, που υλοποιήθηκε στην Καπούα της Ιταλίας, συμμετείχαν από το σχολείο μας 8 μαθητές και 2 συνοδοί εκπαιδευτικοί.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 159
4η διασχολική συνάντηση Erasmus+ στο Βρότσλαβ της Πολωνίας
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Πραγματοποιήθηκε η 4η διασχολική συνάντηση του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Totalitarian past and democratic present in Europe: Lessons for our future”, το οποίο συντονίζει το σχολείο μας. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε το διάστημα 4-8/4/2022 στο Βρότσλαβ της Πολωνίας. Ήταν η πρώτη δια ζώσης συνάντηση που έγινε μετά την πανδημία της Covid -19. Η ομάδα του σχολείου μας αποτελείτο από 7 μαθητές/τριες, 3 της Γ΄ τάξης, 4 της Β΄ τάξης και δυο συνοδούς καθηγητές.
Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης ομάδες από τα συνεργαζόμενα σχολεία της Ρουμανίας, της Ισπανίας και φυσικά οι οικοδεσπότες της Πολωνίας.
Το θέμα της συνάντησης ήταν η προπαγάνδα, επίκαιρο όσο ποτέ λόγω της εμπόλεμης κατάστασης στην περιοχή της Ουκρανίας.
Για τις ανάγκες της συνάντησης οι μαθητές δημιούργησαν video με θέμα το σχολείο και την πόλη της Θεσσαλονίκης καθώς και ένα 5λεπτο video με θέματα προπαγάνδας που επιλέχθηκαν από τους συμμετέχοντες μαθητές/τριες μας. Επιπλέον παρουσιάστηκε μια μικρή ραδιοφωνική εκπομπή με το ίδιο θέμα. Στην διάρκεια της εβδομάδας πραγματοποιήθηκαν workshops και οι μαθητές συνεργάστηκαν σε μεικτές ομάδες για την δημιουργία παρουσιάσεων και posters.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 177
Σχολ. Έτος 2021-2022
Κατά τα τελευταία δύο σχολικά έτη 2020-21, 2021-22 λειτουργεί στο σχολείο μας ο Όμιλος Κινηματογράφου, στον οποίο συμμετέχουν μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου. Στις συναντήσεις οι μαθητές παρακολουθούν μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς Δημήτριο Σαλονικίδη και Νίκο Τσιρέβελο μια ταινία, η οποία γίνεται αφορμή για προβληματισμό και συζήτηση. Η θεματική των ταινιών ποικίλλει: θέματα κοινωνικά, πολιτικά, οικογενειακά, συναισθηματικά. Ιδιαίτερη θέση όμως δόθηκε σε θέματα που αφορούν στις σχέσεις πολίτη – Κράτους και ιδιαίτερα στον ολοκληρωτισμό όχι μόνο ως πολιτικό σύστημα, αλλά και ως τρόπο πολιτικής συμπεριφοράς. Η αυθαιρεσία και η αδικία, η αντίδραση στον ολοκληρωτισμό, ο αγώνας για την ελευθερία και την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων βρέθηκαν με διάφορες ταινίες στο επίκεντρο του προβληματισμού μας. Η συγκεκριμένη θεματική επιλέχθηκε ως συνέχεια των δράσεων που υλοποιούμε στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ Ka229 με τίτλο «Totalitarian Past and Democratic Present: Lesons for our Future», στο οποίο το σχολείο μας συμμετέχει ως συντονιστικός φορέας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 146
3η Διασχολική συνάντηση
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Από την Τετάρτη ως την Παρασκευή 16-18/02/2022 πέντε μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στις εργασίες της 3ης Συνάντησης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 " Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future". Η συνάντηση είχε ως διοργανωτή το συνεργαζόμενο σχολείο από τη Ρουμανία διεξήχθη εξ αποστάσεως λόγω των συνθηκών της πανδημίας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 161
Παρακολούθηση επιμόρφωσης στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ Accreditation
Σχολικό Έτος 2022-2023
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης ΚΑ121, χρηματοδοτούμενο από το Erasmus+, το Σχολείο μας απέστειλε στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας τον εκπαιδευτικό Δημήτριο Σαλονικίδη, προκειμένου να παρακολουθήσει επιμορφωτικό πρόγραμμα 6 ημερών (18-23 Ιουλίου 2022). Η επιμόρφωση αφορούσε τη μέθοδο CLIL και την εφαρμογή της με αφορμή την ιρλανδική ιστορία και πολιτισμό (CLIL in practice: Focus on Ireland, φορέας: Europass Teacher Academy). Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης παρουσιάστηκαν σύντομα θεωρητικά στοιχεία για τη μέθοδο CLIL, καθώς και τρόποι εφαρμογής της μεθόδου και συγκεκριμένα παραδείγματα, ενώ στο τέλος οι επιμορφούμενοι δημιούργησαν σε ομάδες τα δικά τους σχέδια με τη μέθοδο αυτή.
Φωτογραφίες:
![]() |
![]() |
![]() |
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 136
Erasmus Days 2022 (13, 14, 15 Οκτωβρίου)
Σχολικό Έτος 2022-2023
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Πιο συγκεκριμένα στην δράση συμμετείχαν παλιοί και νέοι απόφοιτοι οι οποίοι ήρθαν την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου στο σχολείο και παρουσίασαν από την δική τους σκοπιά την εμπειρία της συμμετοχής τους σε προγράμματα Erasmus.
Είχαμε την ιδιαίτερη χαρά να ακούσουμε την εμπειρία ενός Γερμανού φοιτητή που ως μαθητής είχε έρθει στο σχολείο μας πριν 5 χρόνια και από τότε διατηρεί σχέσεις με τις οικογένειες και τους μαθητές που τον φιλοξένησαν και επισκέπτεται συχνά την πόλη μας. Δύο επιπλέον παλιοί μας μαθητές μοιράστηκα με τους μαθητές μας τις εμπειρίες τους από τη συμμετοχή τους σε προγράμματα Erasmus+ ΚΑ2 που διοργάνωσε παλαιότερα το σχολείο μας.
Επίσης μια παλιά μας μαθήτρια πτυχιούχος της Φιλολογίας περιέγραψε την εμπειρία και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε συμμετέχοντας σε πρόγραμμα Erasmus ως φοιτήτρια του Α.Π.Θ.
Ταυτόχρονα έγινε αναφορά και στο πρόγραμμα που τρέχει το Σχολείο μας στο πλαίσιο της Διαπίστευσης που έχει λάβει και οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις δυνατότητες που έχουν να συμμετάσχουν σε κινητικότητες στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος.
Οι μαθητές έδειξαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τα προγράμματα Erasmus, τις προϋποθέσεις συμμετοχής καθώς και τις δεσμεύσεις των συμμετεχόντων.
Η συμμετοχή στον εορτασμό των ημερών Erasmus 2022 οργανώθηκε από την ομάδα των εκπαιδευτικών
Γραμματικοπούλου Αρχοντία, Μαθηματικό
Γρηγοριάδου Κυριακή, Βιολόγο
Μωυσίδη Γιάννη, Αγγλικής φιλολογίας
Σαλονικίδη Δημήτριο, Φιλόλογο
Δείτε το παρακάτω βίντεο:
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 100
Erasmus KA3 - Reflecting for Change
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ
(ESCAPE ROOM)
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ KA3 «Reflecting for Change» του ΙΕΠ (R4C), και με δεδομένη την απουσία έστω και βασικών γνώσεων για τις νανοεπιστήμες/νανοτεχνολογία από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το σχολείο πρότεινε την υλοποίηση μιας ερευνητικής εργασίας με θέματα που αφορούν σε αυτές ακριβώς τις επιστήμες. Ένας από τους στόχους ήταν να δημιουργηθεί ένα δωμάτιο απόδρασης (escape room) ώστε με διασκεδαστικό τρόπο μέσα από το παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις της νανοεπιστήμης και της συνεισφοράς της στην Προστασία του Περιβάλλοντος.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 263
Erasmus KA3 - Reflecting for Change
αγώνας λόγου
«Τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας μπορούν να είναι ιδιαίτερα επωφελή για την ανθρωπότητα»
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της πραγματοποίησης δράσεων για το πρόγραμμα Erasmus KA3, Reflecting for change (R4C), που υλοποιεί το σχολείο μας, παρουσιάστηκε την Παρασκευή, 31-10-2021 και ώρα 1345 ένα debate (αγώνας λόγου) με επιδεικτικό χαρακτήρα και θέμα:
«Τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας μπορούν να είναι ιδιαίτερα επωφελή για την ανθρωπότητα»
Το debate, που είχε στοιχεία προτρεπτικού λόγου, οργάνωσε ο Όμιλος Ρητορικής (υπεύθυνοι καθηγητές: Αδαμόπουλος Βασίλειος και Ποιμενίδου Δέσποινα) και συμμετείχαν οι απόφοιτοι του σχολείου μας Κατιρτζής Γεώργιος και Καραγκούνη Βασιλική. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση των μαθητών/τριών για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης προϊόντων Νανοτεχνολογίας και η διαμόρφωση ενσυνείδητης άποψης για θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος. Τον αγώνα λόγου παρακολούθησαν κατά κύριο λόγο, οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν στις δράσεις του Ομίλου Ρητορικής και του Υπερ-Ομίλου Πειραμάτων και Καινοτομίας «ΠΕΙΡ.ΚΑΙ.ΟΜΑΔΟΝ».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 207
Διοργάνωση δράσεων στο πλαίσιο των εκδηλώσεων Erasmus days 2021
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης “Μανόλης Ανδρόνικος” υλοποιεί πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ221 με τίτλο “ Totalitarian Past and Democratic Present. Lessons for our Future”. Στο πρόγραμμα στο οποίο είμαστε συντονιστικό σχολείο συμμετέχουν επίσης σχολεία από την Ισπανία , Ρουμανία, Πολωνία και Ιταλία. Λόγω της πανδημίας και παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σχεδόν όλη την προηγούμενη χρονιά, υπήρξε μια απομάκρυνση των μαθητών από τους στόχους και τις δράσεις του προγράμματος. Προκειμένου να «αναθερμάνουμε» το ενδιαφέρον των μαθητών μας και παράλληλα να γίνει διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος, εκμεταλλευτήκαμε τις πανευρωπαϊκές εκδηλώσεις Erasmus days 2021 και οργανώσαμε ομαδοσυνεργατικά παιχνίδια για τους μαθητές μας που υλοποιήθηκαν την Πέμπτη 14 και Παρασκευή 15 Οκτωβρίου. Η διάρκεια των δραστηριοτήτων ήταν μια διδακτική ώρα σε κάθε τμήμα. Τα βήματα της δράσης ήταν τα ακόλουθα:
-
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 325
Erasmus+ KA2 – Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for Our Future
2η Διακρατική – Διασχολική Συνάντηση
Villanueva de la Torres, 12-16 Απριλίου 2021
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 2η Διασχολική Συνάντηση στο πλαίσιο του Σχεδίου Erasmus+ ΚΑ2, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας ως συντονιστής. Λόγω της πανδημίας η συνάντηση διεξήχθη εξ ολοκλήρου διαδικτυακά μέσω τηλεδιασκέψεων.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής οι εταίροι μας από την Ισπανία ετοίμασαν μια σειρά από δραστηριότητες σχετικές με το θέμα της συνάντησης («Η επίδραση των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον δημόσιο βίο»). Οι μαθητές από κάθε χώρα παρουσίασαν τις εργασίες που είχαν ετοιμάσει για το θέμα (μια παρουσίαση, ένα σύντομο βίντεο, μια ψηφιακή αφίσα και μια έρευνα για τη στάση μαθητών και εκπαιδευτικών πάνω στο φαινόμενο του ολοκληρωτισμού) και απάντησαν σε ερωτήσεις με τη μορφή ψηφιακού παιχνιδιού. Το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με συνεργατικές δραστηριότητες, ψηφιακές περιηγήσεις, βίντεο με μαρτυρίες ανθρώπων που έχασαν τους συγγενείς τους στον Ισπανικό Εμφύλιο, αλλά και διαλέξεις για το καθεστώς του Φράνκο στην Ισπανία.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 224
Διαδικτυακή ημερίδα Erasmus+
ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
1ο Πρότυπο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Σήμερα Τετάρτη 4/11/2020 το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» διοργάνωσε διαδικτυακή ημερίδα με στόχο την διάχυση καλών πρακτικών των προγραμμάτων Erasmus+ που υλοποίησε.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας Webex και συμμετείχαν 32 εκπαιδευτικοί από διάφορα σχολεία της Θεσσαλονίκης, αλλά και εκπαιδευτικοί άλλων περιοχών που είχαν προσκληθεί.
Παρουσιάστηκε η διαχείριση του σχεδίου ΚΑ1 που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Ιούλιο καθώς και η πορεία του σχεδίου ΚΑ2 που είναι σε εξέλιξη.
Έγινε παρουσίαση των αποτελεσμάτων πέντε δομημένων σεμιναρίων από τους συναδέλφους που τα παρακολούθησαν, καθώς και του τρόπου εφαρμογής των νέων εργαλείων και πρακτικών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον παρουσιάστηκαν η πορεία των δυο σχεδίων Erasmus+, τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και οι αναπροσαρμογές των σχεδίων.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 311
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΑΧΕΡΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ Erasmus+
«Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη»
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» διοργανώνει δικτυακή ημερίδα διαχείρισης προγραμμάτων Erasmus+, δράσεις ΚΑ1 & ΚΑ2 και διάχυσης καλών πρακτικών την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου και ώρα 1730 .
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1730
Χαιρετισμός από τον διευθυντή του σχολείου. Κων/νο Κεραμιδά, Φυσικός
1735 - 1745
α. Διαχείριση προγράμματος Erasmus+ δράση ΚΑ1 «Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη».
β. “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”
Κυριακή Γρηγοριάδου, Βιολόγος
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 365
6η κινητικότητα Erasmus+ δράση ΚΑ1
Eπιμορφωτικό σεμινάριο: Creative and Critical Mind
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ1 με τίτλο «Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη», πραγματοποιήθηκε στη Σεβίλλη την περίοδο από 17-21 Φεβρουαρίου 2020 η έκτη κινητικότητα Erasmus+, η οποία αναφέρεται ως “Creative and Critical Mind”. Στην κινητικότητα αυτή το 1ο Πειραματικό Λύκειο «Μανόλης Ανδρόνικος» εκπροσωπήθηκε από την εκπαιδευτικό του σχολείου, Φιλόλογο Δέσποινα Ποιμενίδου (ΠΕ02). Τη διοργάνωση του σεμιναρίου την είχε ο φορέας EUROMIND, στους χώρους του οποίου έλαβε χώρα και το σεμινάριο. Σε αυτό συμμετείχαν συνολικά 06 εκπαιδευτικοί από διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και συγκεκριμένα οι υπόλοιποι 05 εκπαιδευτικοί προέρχονταν από ένα σχολείο της Πολωνίας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 347
Παρακολούθηση ταινίας
«Η σιωπηλή Επανάσταση»
Δράση διάδοσης των αποτελεσμάτων του Προγράμματος Erasmus+ KA2 «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 με τίτλο «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future» που συντονίζει το σχολείο μας αφιερώθηκε ο σχολικός περίπατος του Μαρτίου στην παρακολούθηση της ταινίας «Η σιωπηλή επανάσταση» σε αίθουσα κινηματογράφου της πόλης μας. Η ταινία, που είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, εξιστορεί την περιπέτεια μιας ομάδας τελειοφοίτων γερμανικού σχολείου του πρώην Ανατολικού Βερολίνου που κράτησε δύο λεπτών σιγή την ώρα του μαθήματος προς τιμήν των πεσόντων στα αιματηρά γεγονότα της Ουγγρικής Επανάστασης του 1957 εναντίον του ολοκληρωτικού καθεστώτος της χώρας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 458
1st meeting in Thessaloniki
1η Συνάντηση Σχολείων (Μάθηση – Διδασκαλία – Κατάρτιση)
Θεσσαλονίκη, 18-22 Νοεμβρίου 2019
ERASMUS+ 2019-2021 KA229:
«Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 1η Διασχολική Συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA229, «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future», στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας ως συντονιστικό σχολείο. 19 μαθητές συνοδευόμενοι από 8 καθηγητές από την Ιταλία, τη Ρουμανία, την Πολωνία και την Ισπανία, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και την πόλη μας, προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα πλούσιο σε δραστηριότητες.
Η πρώτη μέρα του προγράμματος ξεκίνησε με παρουσιάσεις των συμμετεχόντων σχολείων για την πόλη και το σχολείο τους, καθώς και με δραστηριότητες γνωριμίας μεταξύ των μαθητών (συνεργατική κατασκευή χαρτών, παιχνίδι αρχαιολογίας). Στη συνέχεια οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις εργασίες που είχαν ετοιμάσει σχετικά με τη θεματική της συνάντησης, δηλαδή τα αίτια της ανόδου του ολοκληρωτισμού τόσο στο παρελθόν, όσο και στις μέρες μας, μέσα από παρουσιάσεις σε Power Point, αφίσες και σύντομες ψηφιακές παρουσιάσεις (βίντεο). Οι μαθητές «ελέγχθηκαν» για τις γνώσεις που απέκτησαν μέσα από ένα διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων kahoot. Το πρόγραμμα της ημέρας έκλεισε με δυο ακόμη δραστηριότητες μέσα στην τάξη, ένα παιχνίδι Βιολογίας και ένα παιχνίδι Γλωσσών, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν τις κοινές ρίζες των ευρωπαϊκών γλωσσών.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 431
4η κινητικότητα Erasmus+ δράση ΚΑ1
Eπιμορφωτικό σεμινάριο: Creativity for Teaching and Professional Growth
Στα πλαίσια του προγράμματος ΚΑ1 με τίτλο “Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη" πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια την περίοδο από 21-25 Οκτωβρίου 2019 η τέταρτη κινητικότητα Erasmus+ η οποία αναφέρεται ως “Creativity for Teaching and Professional Growth”. Στη κινητικότητα αυτή το 1ο Πειραματικό Λύκειο “Μανόλης Ανδρόνικος” εκπροσωπήθηκε από την Χριστίνα Μιχαηλίδου, Μαθηματικό ΠΕ03. Τη διοργάνωση του σεμιναρίου την είχε ο φορέας ESMOVIA, στους χώρους του οποίου έλαβε χώρα και το σεμινάριο στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 10 εκπαιδευτικοί από διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης και από διάφορες χώρες μέλη της Ε.Ε. και πιο συγκεκριμένα από την Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία και Ελλάδα.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 437
3η κινητικότητα Erasmus+ δράση ΚΑ1
Eπιμορφωτικό σεμινάριο: Happy Schools: positive education for well -being and life-skills development
«Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη»
Πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη από 7-12/10/2019, η τρίτη κινητικότητα Erasmus+ με τίτλο “Happy Schools: positive education for well -being and life-skills development”. Στο σεμινάριο συμμετείχαν συνολικά 12 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης από χώρες μέλη της Ε.Ε. Πιο συγκεκριμένα εκπαιδευτικοί από την Γερμανία, τη Λετονία, την Πολωνία, το Βέλγιο και την Ελλάδα. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την Βασιλική Γκράτζιου, κλάδου ΠΕ02, Φιλόλογο. Τη διοργάνωση του σεμιναρίου ανέλαβε ο φορέας Europass teacher academy.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 431
1st meeting in Thessaloniki
ERASMUS+ 2019-2021 KA229:
The first meeting of the Erasmus+ Program «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future» will take place in Thessaloniki from 18-11-2019 to 23-11-2019.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 363
Vote for the Logo of our Project
ERASMUS+ 2019-2020 KA229:«Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
Today,25/11/2019, the vote procedure for the Logo of the project was successfully completed. Each one of the partner schools has selected through internal procedures its Logo suggestion. These Logos were set to a vote procedure: a team of 20 persons from each school (teachers and students) voted for the Logos of the other schools. According to the following final results the Logo of the Project will be the Greek one, created by the students Efstathia Koniari and Manos Kokokiris. We congratulate all the students who created Logos for the project!
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 480
1st Coordinators Meeting in Madrid
ERASMUS+ 2019-2020 KA229:«Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
The coordinators of the schools that participate in our Project have had a meeting in Madrid (3-6/10/2019). In this first meeting they had the chance to meet each other and talk about the implementation of the Project. After a short tour in the hosting school (IES Newton Salas, Villanueva de la Torre), the coordinator of the Project, Mr Salonikidis Dimitrios, showed a presentation about the Project and the teachers talked about important details related to the works and activities that have to be done, the schedule of the LTT activities and the dissemination of the results of the Project.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 512
ERASMUS+ KA1 - 2η κινητικότητα
Eπιμορφωτικό σεμινάριο: “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”
Πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη από 7-12/10/2019, η δεύτερη κινητικότητα Erasmus+ με τίτλο “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”. Στο σεμινάριο συμμετείχαν συνολικά 10 εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης από χώρες μέλη της Ε.Ε. Πιο συγκεκριμένα εκπαιδευτικοί από την Εσθονία, Βουλγαρία, Κροατία και Ελλάδα. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την Κυριακή Γρηγοριάδου, κλάδου ΠΕ0404, Βιολόγο. Την οργάνωση του σεμιναρίου είχε ο φορέας Europass teacher academy και πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Barcino School.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 399
ERASMUS+ KA1 - 1η κινητικότητα
Eιμορφωτικό σεμινάριο: “Tablets and Smartphones in Education”
Το διάστημα 2-7/09/2019 ο εκπαιδευτικός Δ. Σαλονικίδης παρακολούθησε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 ε με τίτλο “Tablets and Smartphones in Education” από τον φορέα Europass. Το σεμινάριο, το οποίο διεξήχθη στη Βαρκελώνη, παρείχε στους επιμορφούμενους χρήσιμες γνώσεις και ιδέες για την αξιοποίηση των ΤΠΕ και ιδιαίτερα των κινητών τηλεφώνων και των tablets στη σχολική τάξη.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 455
ERASMUS+ KA229
1η Ενημερωτική συνάντηση συλλόγου διδασκόντων για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 10/10/2019 συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης “Μ. Ανδρόνικος”, προκειμένου να ενημερωθούν για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ που θα υλοποιηθούν την τρέχουσα σχολική χρόνιά.
Ο Θ. Συκάς, οικονομολόγος, παρουσίασε τα αποτελέσματα της δράσης που υλοποίησε την προηγούμενη σχολική χρονιά με τίτλο «Κοινότητα Δημοκρατίας και Ευθύνης (ΚΔΕ)», έγιναν προτάσεις βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας της ΚΔΕ και τέθηκαν οι στόχοι για την τρέχουσα σχολική χρονιά.
Η δράση αυτή εκτός των άλλων στόχων αποτελεί και βασικό πυλώνα για τον σχεδιασμό των δυο προγραμμάτων Erasmus+, KA229 με τίτλο «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future» και ΚΑ1 με τίτλο “Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη”.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 421
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «IMy involvement as a European with refugee children»
Με τη λήξη του σχολικού έτους 2018-2019 ολοκληρώνονται τυπικά τα διετή Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ KA2 στο 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο «Μανόλης Ανδρόνικος» αλλά όχι και η ουσιαστική συμμετοχή της σχολικής μας κοινότητας στο πνεύμα και τα αποτελέσματα αυτών, που ευελπιστούμε να μας συνοδεύουν για πολλά ακόμη χρόνια. Μέσα στα δύο τελευταία σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019) και στο πλαίσιο των συγκεκριμένων προγραμμάτων (“My involvement as a European with refugee children” και “Inventors and Innovators: our heritage and our future”) μετακινήθηκαν σαράντα (40) μαθητές/-τριες και ένδεκα (11) εκπαιδευτικοί του σχολείου, η συντονίστρια για το ελληνικό σχολείο Γρηγοριάδου Αναστασία, ΠΕ02, φιλόλογος και άλλοι δέκα καθηγητές/-τριες, από εννέα διαφορετικές ειδικότητες, κάποιοι εκ των οποίων για περισσότερες από μία φορές. Εξάλλου, δεκαοκτώ μαθητές/-τριες του σχολείου μας είχαν την χαρά να φιλοξενήσουν κάποιο ξένο παιδί στο σπίτι τους κατά τη διασχολική συνάντηση του προγράμματος “My involvement as a European with refugee children” στη Θεσσαλονίκη, απολαμβάνοντας οι ίδιοι/-ιες και οι οικογένειές τους την εμπειρία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 480
1ο Περιραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «IMy involvement as a European with refugee children»
Με τη λήξη του σχολικού έτους 2018-2019 ολοκληρώνονται τυπικά τα διετή Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ KA2 στο 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο «Μανόλης Ανδρόνικος» αλλά όχι και η ουσιαστική συμμετοχή της σχολικής μας κοινότητας στο πνεύμα και τα αποτελέσματα αυτών, που ευελπιστούμε να μας συνοδεύουν για πολλά ακόμη χρόνια. Μέσα στα δύο τελευταία σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019) και στο πλαίσιο των συγκεκριμένων προγραμμάτων (“My involvement as a European with refugee children” και “Inventors and Innovators: our heritage and our future”) μετακινήθηκαν σαράντα (40) μαθητές/-τριες και ένδεκα (11) εκπαιδευτικοί του σχολείου, η συντονίστρια για το ελληνικό σχολείο Γρηγοριάδου Αναστασία, ΠΕ02, φιλόλογος και άλλοι δέκα καθηγητές/-τριες, από εννέα διαφορετικές ειδικότητες, κάποιοι εκ των οποίων για περισσότερες από μία φορές. Εξάλλου, δεκαοκτώ μαθητές/-τριες του σχολείου μας είχαν την χαρά να φιλοξενήσουν κάποιο ξένο παιδί στο σπίτι τους κατά τη διασχολική συνάντηση του προγράμματος “My involvement as a European with refugee children” στη Θεσσαλονίκη, απολαμβάνοντας οι ίδιοι/-ιες και οι οικογένειές τους την εμπειρία της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 408
ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ-ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «My involvement as a European with refugee children»
H μαθήτρια της Β΄Λυκείου του σχολείου μας Φαίδρα Ασλάνη, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της συντονίστριας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with refugee children” Γρηγοριάδου Αναστασίας, απεικόνισε στον καμβά με μεγάλη ευαισθησία και καλλιτεχνική αρτιότητα το δράμα των παιδιών-προσφύγων αλλά και την ελπίδα που φέγγει μέσα από την αλληλεγγύη. Ο πίνακας ζωγραφικής, που κοσμεί πλέον το γραφείο καθηγητών του σχολείου, σηματοδοτεί το τέλος των εκδηλώσεων του συγκεκριμένου προγράμματος που στόχο είχε την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της σχολικής και της τοπικής κοινότητας πάνω στο προσφυγικό ζήτημα στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία, Κροατία) και ευρύτερο σκοπό την καλλιέργεια της ανεκτικότητας και της διαπολιτισμικής συνείδησης.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 506
ΠΟΣΤΕΡ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Στο πλαίσιο του προγρἀμματος Erasmus+ KA2 “Inventors and Innovators: our heritage and our future” οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας με την βοήθεια των υπεύθυνων εκπαιδευτικών είχαν την ευκαιρία να ετοιμάσουν παρουσιάσεις, πόστερς, άρθρα, κουίζ για εφευρέτες και καινοτόμες δημιουργίες του παρελθόντος και του παρόντος. Εξάλλου, κλήθηκαν να συλλάβουν και να παρουσιάσουν καινοτόμες ιδέες οι οποίες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν εμπορικά και να ερευνήσουν το νομικό πλαίσιο για θέματα όπως το copyright, η ίδρυση εταιρίας, οι start ups εταιρίες, η σύλληψη και προώθηση καινοτομιών κλπ.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 445
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ERASMUS+ KA2
ERASMUS + KA2 VISIT TO THE 1ST EXPERIMENTAL HIGH SCHOOL "MANOLIS ANDRONIKOS"
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «IMy involvement as a European with refugee children»
Από 24/6/2019 μέχρι 26/6/2019 το σχολείο μας δέχτηκε την επίσκεψη τριών Πολωνών καθηγητριών κι ενός Πολωνού καθηγητή από το Zespoł Szkoł Ponadgimnazjalnych της πόλης Barlinek στην Πολωνία, σχολείο με το οποίο συνεργαζόμαστε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+KA2 “Inventors & Innovators - Our Heritage and Our Future”. Οι Πολωνοί συνάδελφοι ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, ενημερώθηκαν για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, συζήτησαν θέματα της τελικής έκθεσης με τη συντονίστρια για το ελληνικό σχολείο Γρηγοριάδου Αναστασία και παρακολούθησαν με μεγάλη τους χαρά πρόβα του Ομίλου Μουσικής. Κατά το διάστημα της παραμονής τους, εξάλλου, ξεναγήθηκαν σε σημεία-ορόσημα της πόλης μας και απόλαυσαν τον περίπατο στην παραλία και τα ελληνικά εδέσματα.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 386
ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
The last transnational project meetings
of the two Erasmus+ KA2 programs in Thessaloniki
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «IMy involvement as a European with refugee children»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι τελευταίες συναντήσεις απολογιστικού χαρακτήρα των δύο προγραμμάτων Erasmus+KA2 που εκπονεί το σχολείο μας, με τη συμμετοχή συνολικά δώδεκα καθηγητών από σχολεία της Ευρώπης (απόντων των Πολωνών, καθώς εκεί διεξάγονται αυτό το διάστημα οι τελικές εξετάσεις). Συγκεκριμένα, έξι συνάδελφοι από σχολεία της Κροατίας, Γερμανίας και Σουηδίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 “Inventors and Innovators: Our Heritage and our Future”, κατά το διάστημα 7/5/2019- 10/5/2019, καθώς και έξι συνάδελφοι από σχολεία της Γερμανίας, Κροατίας και Γαλλίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 «My Involvement as a European with Refugee Children”, κατά το διάστημα 7/5/2019-11/5/2019, φιλοξενήθηκαν στην πόλη μας και το σχολείο μας, προκειμένου να γίνει ο απολογισμός των δύο προγραμμάτων, να ελεγχθούν εκκρεμότητες και να συζητηθούν περαιτέρω εργασίες διάχυσης,
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 407
ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
The last transnational project meetings
of the two Erasmus+ KA2 programs in Thessaloniki
Erasmus+ KA2: «Inventors and innovators: our heritage and our future»
Erasmus+ KA2: «IMy involvement as a European with refugee children»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι τελευταίες συναντήσεις απολογιστικού χαρακτήρα των δύο προγραμμάτων Erasmus+KA2 που εκπονεί το σχολείο μας, με τη συμμετοχή συνολικά δώδεκα καθηγητών από σχολεία της Ευρώπης (απόντων των Πολωνών, καθώς εκεί διεξάγονται αυτό το διάστημα οι τελικές εξετάσεις). Συγκεκριμένα, έξι συνάδελφοι από σχολεία της Κροατίας, Γερμανίας και Σουηδίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 “Inventors and Innovators: Our Heritage and our Future”, κατά το διάστημα 7/5/2019- 10/5/2019, καθώς και έξι συνάδελφοι από σχολεία της Γερμανίας, Κροατίας και Γαλλίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 «My Involvement as a European with Refugee Children”, κατά το διάστημα 7/5/2019-11/5/2019, φιλοξενήθηκαν στην πόλη μας και το σχολείο μας, προκειμένου να γίνει ο απολογισμός των δύο προγραμμάτων, να ελεγχθούν εκκρεμότητες και να συζητηθούν περαιτέρω εργασίες διάχυσης,
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 410
4η διασχολική συνάντηση συνάντηση ERASMUS+
στο ΚΑΜΕΝΖ της Γερμανίας
Erasmus+ “MY INVOLVEMENT AS A EUROPEAN WITH REFUGEE CHILDREN”
4th inter-school meeting
in ΚΑΜΕΝΖ, Germany
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 4η διασχολική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with refugee children”, η οποία έλαβε χώρα στο Kamenz της Γερμανίας, κατά το διάστημα 1/04/2019-05/04/2019. Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκτός από το δικό μας, άλλα τρία σχολεία από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Κροατία, Γαλλία). Οι μαθητές/τριες πήραν μέρος σε ποικίλες δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονταν τόσο με το θέμα του προγράμματος όσο και με τη γνωριμία του συγκεκριμένου τόπου και της Ιστορίας του. Πιο συγκεκριμένα:
1η ημέρα, Κυριακή, 31/03/2019: Αναχώρηση από Θεσσαλονίκη και άφιξη στο Kamenz μέσω Βερολίνου. Τακτοποίηση στις οικογένειες και πρώτη γνωριμία με τους μαθητές/τριες του φιλοξενούντος σχολείου.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 386
ERASMUS+ KA2: «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
4th inter-school meeting in Barlinek, Poland
ERASMUS+ KA2: «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 4η διασχολική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 "Inventors and Innovators- Our Heritage and our Future”, η οποία έλαβε χώρα στο Barlinek της Πολωνίας, κατά το διάστημα 01/04/2019-06/04/2019. Στη συνάντηση συμμετείχαν, εκτός από το δικό μας, άλλα τέσσερα σχολεία από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Κροατία, Πολωνία και Σουηδία). Οι μαθητές πήραν μέρος σε ποικίλες δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονταν τόσο με το θέμα του προγράμματος όσο και με τη γνωριμία του συγκεκριμένου τόπου και της Ιστορίας του. Πιο συγκεκριμένα:
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 505
ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΡΣΙΣ»
A WORKSHOP ABOUT HUMAN RIGHTS BY "ARSIS"
Την Τρίτη 5/03/2019, κατά τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες, υλοποιήθηκε από την Μ.Κ.Ο. ΑΡΣΙΣ και συγκεκριμένα από την εκπαιδεύτρια στα Ανθρώπινα Δικαιώματα Βασιλική Βατάλη παρέμβαση στο τμήμα Α2 του σχολείου μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές έλαβαν μέρος σε βιωματικό εργαστήριο με τίτλο “In4child” που υλοποιεί η ΑΡΣΙΣ στο πλαίσιο του έργου “Ψυχοκοινωνικές και υγειονομικές παρεμβάσεις για την ευημερία των παιδιών από ευάλωτους πληθυσμούς”. Η παρέμβαση διοργανώθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+KA2 “My involvement as a European with refugee children”.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 467
«BETA CAE»
ERASMUS+ KA2, «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Την Παρασκευή, 14/12/2018, δεκαέξι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄Λυκείου Θετικού Προσανατολισμού του σχολείου μας (με κατεύθυνση τις Πολυτεχνικές Σχολές), ανἀμεσα στους οποίους και κάποια μέλη της ομάδας «F1 In Schools», με συνοδούς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου Παπαδόπουλο Σταύρο, φυσικό, και Μεμετζίδη Γεώργιο, χημικό, επισκέφτηκαν την εταιρία παραγωγής λογισμκού προσομοιώσεων Beta Cae στο Σχολάρι Θεσσαλονίκης. Εκεί μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στους χώρους της εταιρίας, παρακολούθησαν διάλεξη-ενημέρωση πάνω στα νέα καινοτόμα προϊόντα της και γευμάτισαν στο εστιατόριο των εγκαταστάσεων με ευγενική χορηγεία της εταιρίας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 490
Σχολ. Έτος 2018-2019
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
CHRISTMAS SCHOOL FEST 2018
DEDICATED TO REFUGEES
Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with refugee children”
Το πρωί της Παρασκευής, 21/12/2018, πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας, που εφέτος ήταν αφιερωμἐνη στους Πρόσφυγες. Συγκεκριμένα, στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου, μαθητές και μαθήτριες από το μάθημα επιλογής «Στοιχεία Θεατρολογίας» παρουσίασαν θεατρική παράσταση, με τίτλο «Η φυγή στην Αίγυπτο», η οποία συνέδεε τον διωγμό και τη φυγή του νεογέννητου Χριστού στην Αίγυπτο με τη μοίρα των διωγμένων από τον τόπο τους και των προσφύγων.
Η Γιορτή μας
Στο πλαίσιο της γιορτής και ενόψει των Χριστουγέννων, οι μαθητικές κοινότητες του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» συγκέντρωσαν είδη διατροφής και βρεφικά είδη για ξενώνες της ΜΚΟ «Άρσις».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 458
ΔΙΑΧΥΣΗ
ΤΗΣ 3ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
DISSEMINATION
OF THE 3nd TRAINING MODULE IN THE GREEK SCHOOL REPORT
Read the article in English Φωτογραφίες - Photos
Την Πέμπτη 18/10/ 2018, κατά τις δύο πρώτες σχολικές ώρες, και την Τρίτη 27/11/2018, κατά τις δύο τελευταίες διδακτικές ώρες, πραγματοποιήθηκε σε δύο τμήματα του σχολείου αντίστοιχα η διάχυση των αποτελεσμάτων της διαπολιτισμικής επιμόρφωσης που παρακολούθησαν έξι μαθητές/-τριές μας στο Karlovac της Κροατίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with refugee children”. Η διάχυση έγινε από τους ίδιους τους μαθητές/-τριες που ταξίδεψαν στην Κροατία και αφορούσε την τρίτη ενότητα της επιμόρφωσης που οι ίδιοι παρακολούθησαν από τις 25/9/2018 μέχρι τις 27/9/2018 στο Karlovac με τίτλο «Intercultural soft skills».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 530
ERASMUS+ KA2: «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Το διάστημα 3/12/2018-8/12/2018 το σχολείο μας συμμετείχε στη 4η διασχολική συνάντηση ανταλλαγής μαθητών στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Εrasmus+KA2 “Ιnventions and innovators-Our heritage and our future”, που έλαβε χώρα στη Στοκχόλμη της Σουηδίας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από Κροατία, Γερμανία, Πολωνία, Σουηδία και Ελλάδα.
Τη Δευτέρα 3/12 φθάσαμε απόγευμα στη Στοκχόλμη μετά ένα καλό ταξίδι μέσω Κων/πολης, όπου μας υποδέχθηκαν οι συνάδελφοι και οι μαθητές του σχολείου Bromma Gymnasium. To βράδυ όλοι οι συμμετέχοντες παρέστησαν σε δείπνο γνωριμίας στο παλιό ιστορικό κέντρο της πόλης.
Την Τρίτη 4/12 το πρωϊ έγινε η πρώτη συνάντηση όλων των μαθητών του προγράμματος στο σχολείο υποδοχής, το Bromma Gymnasium, όπου οι Σουηδοί μαθητές παρουσίασαν τις εργασίες τους σχετικά με την εφαρμογή καινοτόμων ιδεών στη πράξη (ίδρυση εικονικής εταιρίας) το οποίο ήταν και το θέμα της συνάντησης της Στοκχόλμης. Κατόπιν επισκεφθήκαμε το Μουσείο Nobel όπου έγινε μια πολύ καλή ενημέρωση για την ιστορία του ομώνυμου βραβείου και είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε επιστημονικές ανακαλύψεις που άλλαξαν τον κόσμο και ιστορίες ανθρώπων που τιμήθηκαν με το βραβείο Nobel. To απόγευμα γυρίσαμε στο σχολείο όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε δαστηριότητες δημιουργίας ομάδων –ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, ενώ οι συνοδοί-καθηγητές συζητήσαμε την εξέλιξη του προγράμματος και τις προσεχείς συναντήσεις.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 509
ERASMUS+ KA2: «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
3rd inner-school meeting in Zagreb, Croatia
ERASMUS+ KA2: «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 3η διασχολική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 “INVENTORS AND INNOVATORS – OUR HERITAGE AND OUR FUTURE” η οποία υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα 1/10/2018 – 6/10/2018 στο Ζάγκεμπ (Zagerb) της Κροατίας. Έλαβαν μέρος μαζί με το δικό μας συνολικά πέντε σχολεία από ισάριθμες χώρες της Ευρώπης, την Κροατία, την Σουηδία, την Γερμανία και την Πολωνία.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 538
Προγράμμα Erasmus+ KA2 : "My involvement as a European with refugee children”
3rd inter-school meeting in Karlovac, Croatia
Erasmus+ KA2 program : "My involvement as a European with refugee children"
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε, μετά από τη συνάντηση της Θεσσαλονίκης και του Château-Thierry την προηγούμενη σχολική χρονιά, και η 3η διασχολική συνάντηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA2 "My involvement as a European with refugee children”, η οποία έλαβε χώρα στο Karlovac της Κροατίας, κατά το διάστημα 23/9/2018-29/9/2018.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 493
ERASMUS+ KA2, «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Την Δευτέρα, 17/09/2018, παραγματοποιήθηκε στο 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» εκδήλωση για τις Νέες Τεχνολογίες και την Καινοτομία. Συγκεκριμένα, ο Δρ. Κώστας Τζερράς, Επιστήμονας Πληροφορικής / Μηχανικός Λογισμικού, Προϊστάμενος Υπηρεσιών και Διασφάλισης Ποιότητας στην εταιρεία UTRA4 Advanced Information Systems (www.ultra4.eu), μίλησε στους μαθητές/-τριες με θέμα «Το επάγγελμα του Επιστήμονα Πληροφορικής/Καινοτομία στην Πληροφορική τον 21ο αιώνα». Βασικοί άξονες της παρουσίασης του κ. Τζερρά ήταν : Ανάλυση, Αλγόριθμοι και Προγραμματισμός, το Γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης των υπολογιστών (Πληροφορική), το Ιστορικό της εξέλιξης της επιστήμης των υπολογιστών, η εταιρεία ULTRA4 Advanced Information Systems: Καινοτόμο Λογισμικό Made in Greece, Καινοτομία και εφευρετικότητα στην Πληροφορική τον 21ο αιώνα και Κλάδοι της Πληροφορικής. Μετά την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίασή του, ο κ. Τζερράς μίλησε με μαθητές του σχολείου και έλυσε απορίες τους πάνω στα συγκεκριμένα θέματα, αλλά και πάνω στις συνθήκες και ευκαιρίες εργασίας ενός Επιστήμονα της Πληροφορικής στις μέρες μας.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Τζερρά για την πολύτιμη συμβολή του στην εκδήλωση, η οποία εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2 “Inventors and Innovators: our Heritage and our Future” και στο πλαίσιο της οποίας εκτέθηκαν, επίσης, στο κοινό οι αφίσες που δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας κατά τον πρώτο χρόνο εκπόνησης του συγκεκριμένου προγράμματος.
EVENT ABOUT NEW TECHNOLOGIES AND INNOVATION IN THE FRAMEWORK OF THE EUROPEAN PROGRAM ERASMUS + KA2
On Monday, 17/09/2018, an event about New Technologies and Innovation was held at the 1st Experimental High School of Thessaloniki “Manolis Andronikos”. In particular, Dr. Kostas Tzeras, Informatics Scientist / Software Engineer, Head of Services and Quality Assurance at UTRA4 Advanced Information Systems (www.ultra4.eu), spoke to students on the subject "The profession of Informatics Scientist / Innovation in Information Technology in the 21st Century". The main topics of Mr. Tzerra's presentation were: Analysis, Algorithms and Programming, The subject of Computer Science, Computer Science History, ULTRA4 Advanced Information Systems: Innovative Software Made in Greece, Innovation and Inventiveness in Information Technology in the 21st Century and Information Technology Sectors. After his highly interesting presentation, Mr. Tzeras spoke to schoolchildren and answered to their questions on these specific issues, but also on the conditions and employment opportunities of an Informatics Scientist nowadays.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 474
με ανοιχτό λογισμικό και υλικό στο Τμήμα Φυσικής του Α.Π.Θ.
ERASMUS+ KA2, «INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE»
Την Τρίτη, 4/9/2018, από τις 9.30 π.μ. έως τη 1.30 μ.μ., πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν τις εργασίες της πρώτης ημέρας του διήμερου σεμιναρίου που διοργάνωσε ο υπεύθυνος του Εργαστηρίου Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. και πρόεδρος του ΕΠ.Ε.Σ. του σχολείου μας κ. Χαρίτων Πολάτογλου, με τίτλο «Τρισδιάστατη εκτύπωση και Δημιουργική Ρομποτική με ανοιχτό λογισμικό και υλικό». Οι εργασίες της πρώτης ημέρας, που έλαβαν χώρα σε εργαστήριο πληροφορικής του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ., αφορούσαν την ιστορία, τη σημασία και τις νεότερες εξελίξεις στον χώρο της τρισδιάστατης εκτύπωσης, ενώ έγινε και μια πρώτη παρουσίαση του σχεδιαστικού προγράμματος Tinkercad και εξἀσκηση πάνω σε αυτό στους υπολογιστές. Τις εργασίες της δεύτερης ημέρας σχετικά με την ρομποτική παρακολούθησε ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου κ. Ζήκου. Τα αποτελέσατα της επιμόρφωσης και των δύο ημερών θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Inventors and Innovators: Our Heritage and Our Future”.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 409
Υποκατηγορίες
Erasmus+ KA2 «European School Partnership for Sustainability» Καταμέτρηση Άρθρων: 29
Erasmus+ KA1 «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας». Καταμέτρηση Άρθρων: 11
Erasmus+ KA2 Inventors and Innovators - Our Heritage and our Future Καταμέτρηση Άρθρων: 16
Erasmus+ KA2 My Involvement as a European with refugee children Καταμέτρηση Άρθρων: 24
Job Shadowing Καταμέτρηση Άρθρων: 2
Job Shadowing
Erasmus+ 2019-2020 ΚΑ101 - Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη Καταμέτρηση Άρθρων: 7
2019-2020 ΚΑ101 - Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη
Erasmus+ 2019-2021 KA229 : «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future» Καταμέτρηση Άρθρων: 12
2019-2021 KA229 : «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»