ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ..............................................

Την Κυριακή 17/2/2013 πραγματοποιήθηκαν οι προκριματικοί αγώνες Επιχειρηματολογίας - Αντιλογίας Κεντρικής Μακεδονίας, στους οποίους συμμετείχε και ομάδα μαθητών του 1ου Π.Π.Λ.Θ. Η πενταμελής ομάδα αποτελούνταν από τους:

Θεοχαροπούλου Ηλιάνα

Καραμουσαλίδου Κατερίνα

Κυριακίδη Παύλο

Νικολαΐδη Χαράλαμπο &

Παπαγεωργίου Στέργιο

Άλλα δύο μέλη του ομίλου, οι μαθητές Παπαδημητρίου Δημήτρης και Χριστίνα Πουρνάρα, ήταν παρόντες καθ' όλη τη διαρκεια διεξαγωγής των αγώνων και προσέφεραν την ηθική υποστήριξή τους στους συμμαθητές τους.

Την αποστολή των μαθητών του σχολείου συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Σαλονικίδης Δημήτρης  και Χαλισιάνη Ιωάννα (υπεύθυνοι του ομίλου Επιχειρηματολογίας) και η Διευθύντρια του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου κ. Αλεξάνδρα Μάρα. Οι συνοδοί συμμετείχαν και στις κριτικές επιτροπές των αγώνων.

Επίσης, στους αγώνες συμμετείχαν ομάδες του 18ου ΓΕΛ και του 1ου ΓΕΛ Θέρμης, μαθητές των οποίων προετοιμάστηκαν στις συναντήσεις του ομίλου Επιχειρηματολογίας του 1ου Π.Π.Λ.Θ.

 

Οι εκπαιδευτικοί Δημήτρης Σαλονικίδης και Ιωάννα Χαλισιάνη είναι οι υπεύθυνοι για τη λειτουργία του ομίλου Ρητορικής τέχνης και Επιχειρηματολογίας, οι συναντήσεις του οποίου γίνονται κάθε Παρασκευή από τις 2.30 το μεσημέρι μέχρι τις 4.30-5.00 (περίπου) το απόγευμα.

Στον όμιλο συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες όχι μόνο από το 1ο Π.Π.Λ.Θ. αλλά και από το 18ο, 12ο, 20ο και 27ο ΓΕΛ Θεσσ/κης και το 1ο ΓΕΛ Θέρμης.

Επιδιώξεις της λειτουργίας του ομίλου για τους μετέχοντες μαθητές:
 
-να ασκήσουν την ετοιμότητα και την ευχέρειά τους στη χρήση του προφορικού λόγου (προσχεδιασμένου ή μη)
 
-να ασκηθούν στη λογική οργάνωση της  σκέψης, και να καλλιεργήσουν την ικανότητα λογικού συμπερασμού
 
-να διευρύνουν την ενημέρωσή τους γύρω από σύγχρονα κοινωνικά, πολιτισμικά, πολιτικά κ.ά. ζητήματα
 
-να υιοθετήσουν κριτική θέαση του σύγχρονου κόσμου
 
-να αποκτήσουν επίγνωση σχετικά με τους διαθέσιμους τρόπους και της τεχνικές πειθούς που μπορούν να αξιοποιούν, ώστε να επιλέγουν συνειδητά τα  κατάλληλα μέσα ανάλογα με την περίσταση της επικοινωνίας, αλλά και την προσωπικότητά τους
-να διαμορφώσουν ενσυνείδητη άποψη απέναντι σε θέματα και προβλήματα που είτε τους αγγίζουν άμεσα είτε έχουν ευρύτερο ενδιαφέρον 
 
 

Πρόσθετες πληροφορίες