Erasmus KA3 - Reflecting for Change
Erasmus KA3 - Reflecting for Change
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ
(ESCAPE ROOM)
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ KA3 «Reflecting for Change» του ΙΕΠ (R4C), και με δεδομένη την απουσία έστω και βασικών γνώσεων για τις νανοεπιστήμες/νανοτεχνολογία από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το σχολείο πρότεινε την υλοποίηση μιας ερευνητικής εργασίας με θέματα που αφορούν σε αυτές ακριβώς τις επιστήμες. Ένας από τους στόχους ήταν να δημιουργηθεί ένα δωμάτιο απόδρασης (escape room) ώστε με διασκεδαστικό τρόπο μέσα από το παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις της νανοεπιστήμης και της συνεισφοράς της στην Προστασία του Περιβάλλοντος.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 235
Erasmus KA3 - Reflecting for Change
αγώνας λόγου
«Τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας μπορούν να είναι ιδιαίτερα επωφελή για την ανθρωπότητα»
Σχολικό Έτος 2021-2022
1ο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της πραγματοποίησης δράσεων για το πρόγραμμα Erasmus KA3, Reflecting for change (R4C), που υλοποιεί το σχολείο μας, παρουσιάστηκε την Παρασκευή, 31-10-2021 και ώρα 1345 ένα debate (αγώνας λόγου) με επιδεικτικό χαρακτήρα και θέμα:
«Τα προϊόντα Νανοτεχνολογίας μπορούν να είναι ιδιαίτερα επωφελή για την ανθρωπότητα»
Το debate, που είχε στοιχεία προτρεπτικού λόγου, οργάνωσε ο Όμιλος Ρητορικής (υπεύθυνοι καθηγητές: Αδαμόπουλος Βασίλειος και Ποιμενίδου Δέσποινα) και συμμετείχαν οι απόφοιτοι του σχολείου μας Κατιρτζής Γεώργιος και Καραγκούνη Βασιλική. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση των μαθητών/τριών για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης προϊόντων Νανοτεχνολογίας και η διαμόρφωση ενσυνείδητης άποψης για θέματα ευρύτερου ενδιαφέροντος. Τον αγώνα λόγου παρακολούθησαν κατά κύριο λόγο, οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν στις δράσεις του Ομίλου Ρητορικής και του Υπερ-Ομίλου Πειραμάτων και Καινοτομίας «ΠΕΙΡ.ΚΑΙ.ΟΜΑΔΟΝ».
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 182