Αποτελέσματα
2ου Μαθητικού Διαγωνισμού Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας
της Α΄Λυκείου
Ανακοινώνονται τα ονόματα των ένδεκα πρώτων διακριθέντων μαθητών της Α΄ Λυκείου που συμμετείχαν στον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας του σχολείου μας.
Τα αποτελέσματα των υπολοίπων μαθητών της Α΄ Λυκείου θα αποσταλούν στα mail των σχολείων.
ΕΠΩΝΥΜΟ | ΟΝΟΜΑ | ΣΧΟΛΕΙΟ | ΒΑΘΜΟΣ | ΣΕΙΡΑ |
Παπασάββα | Φωτεινή | 2ο ΓΕΛ ΜΙΚΡΑΣ | 84.5 | 1 |
Τσιμπάνη | Γεωργία | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΡΥΓΑΝΙΩΤΗ | 81.5 | 2 |
Βασιλειάδης | Διογένης | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗ | 76 | 3 |
Γιαννακίδου | Ρεβέκκα | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΜΑΚ | 74 | 4 |
Κουτσικάκης | Δημήτριος | 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | 73.5 | 5 |
Καμοπούλου | Ζωή - Μαρία | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗ | 73 | 6 |
Χρυσανίδου | Ευδοξία-Καλλιόπη | 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | 72.5 | 7 |
Παρασχάκης | Ακύλας - Ζαφείρης | 1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ | 70 | 8 |
Τζιώρτζης | Αλέξανδρος | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΑΠΘ | 68.5 | 9 |
Παπαδοπούλου | Γεωργία | 3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ | 68 | 10 |
Παπάζογλου | Αικατερίνη | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗ | 68 | 10 |
Η Οργανωτική Επιτροπή
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 487
in the context of the Erasmus+ program
"My involvement as a European with refugee children"
This meeting took place between 18/3/2018 and 24/3/2018 and was the second interscholastic meeting in the context of "Short-term exchanges of groups of pupils" at Chateau Thierry, France. The missions of Greece, Germany and Croatia were composed of six students each, and the accompanying teachers. The "foreign" students were hosted by French students of the Lycee Jean de la Fontaine and their families.
On the first day of the meeting, the students presented the material and the activities they implemented during the period that started after the first meeting in Thessaloniki which took place in the beginning of December, and before they travelled to France. More specifically, the students presented the diffusion activities by which they were trained, and which were used by their fellow students who turned themselves into trainees after their own initial training in Thessaloniki by the “Intercultur” representatives and trainers during the first meeting in Thessaloniki. They also presented extracts from a theatrical play by the Greek cartoonist and writer Arkas with English subtitles. Furthermore, they presented several of the supportive activities that our school implemented with the purpose of sensitizing our students in the issue of antiracist education. After our presentations we were shown around the school premises, as well as some of the major sites and monuments of Chateau Thierry.
During the following three days, the students participated in the second cycle of training by Intercultur. During the evenings they attended the cultural events and games that had been set for all participants.
On the last day of our stay in France, we visited Paris and the main sites of the city. In spite of the biting cold, we enjoyed our visit a lot.
We should thank our hosts for organizing this successful meeting. We would also like to thank the six students who participated in it and made us proud of them as accompanying teachers.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 394
Αποτελέσματα
2ου Μαθητικού Διαγωνισμού Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας
της Β Λυκείου
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΣΧΟΛΕΙΟ |
ΒΑΘΜΟΣ |
|
Αθανάσιος |
2ο ΓΕΛ ΕΥΟΣΜΟΥ |
92 |
|
Κωνσταντίνος |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΜΑΚ |
92 |
|
Γεωργία |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΜΑΚ |
90 |
|
Πηνελόπη |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗ |
89 |
|
Μιχάλης |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΡΥΓΑΝΙΩΤΗ |
88 |
|
Ειρήνη |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΜΑΚ |
86 |
|
Κωνσταντίνος |
1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
85 |
|
Αικατερίνη |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΜΑΚ |
81 |
|
Μιχαήλ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
77 |
|
Αικατερίνα |
3ο ΓΕΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ |
76 |
Τα αποτελέσματα των υπολοίπων μαθητών της Β΄ Λυκείου θα αποσταλούν στα mail των σχολείων.
Για την Α΄ Λυκείου θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές που διαγωνίστηκαν.
Καλή Ανάσταση!
Η Οργανωτική Επιτροπή
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 622
στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+
“My involvement as a European with refugee children”
Πραγματοποιήθηκε από 18/3/2018 έως 24/3/2018 η δεύτερη διασχολική συνάντηση “Short-term exchanges of groups of pupils” στο Chateau Thierry της Γαλλίας. Οι αποστολές της Ελλάδας, της Γερμανίας και της Κροατίας αποτελούνταν από έξι μαθητές και δυο συνοδούς καθηγητές, οι μαθητές όλων των χωρών φιλοξενήθηκαν από τους Γάλλους μαθητές του Lycée Jean de la Fontaine.
Την πρώτη μέρα της συνάντησης οι μαθητές παρουσίασαν το υλικό και τις δράσεις που υλοποίησαν από την πρώτη συνάντηση της Θεσσαλονίκης που έγινε στις αρχές Δεκέμβρη μέχρι την συνάντηση της Γαλλίας. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν οι δράσεις διάχυσης που πραγματοποίησαν οι μαθητές της Α΄ τάξης, αποσπάσματα από το θεατρικό έργο του Αρκά με αγγλικούς υπότιτλους και όλες οι υποστηρικτικές δράσεις που υλοποίησε το σχολείο μας με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα μετανάστευσης και αντιρατσιστικής εκπαίδευσης. Στην συνέχεια ξεναγηθήκαμε από τους Γάλλους μαθητές στους χώρους και τις υποδομές του σχολείο τους καθώς και σε σημαντικά μνημεία και σημεία της πόλης τους.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 412
Θεατρική παράσταση στο Βασιλικό Θέατρο
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας το Σάββατο 31-03-2018 θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση του ΚΘΒΕ Περιμένοντας τον Γκοντό στο Βασιλικό Θέατρο.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 541
“INVENTORS AND INNOVATORS: OUR HERITAGE AND OUR FUTURE”
ΣΤΟ FREIBURG ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Μετά από την πρώτη συντονιστική συνάντηση του Ζἀγκρεπ (14-17/11/2017), στην οποία συμμετείχαν μόνο καθηγητές, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Freiburg της Γερμανίας και η πρώτη συνάντηση ανταλλαγής ομάδων μαθητών μικρής διάρκειας (Short-term exchange of groups of pupils) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 “Inventors and Innovtors: our heritage and our future” (19-24/03/2018). Μαθητές των πέντε σχολείων της σύμπραξης από την Κροατία, τη Σουηδία, την Πολωνία, τη Γερμανία και την Ελλάδας, συνοδευόμενοι από τους καθηγητές τους, αφού γνωρίστηκαν την πρώτη ημέρα με παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, παρουσίασαν τις εργασίες τους σχετικά με τη χώρα, την πόλη και το σχολείο τους, αλλά και σχετικά με τους εφευρέτες και τις καινοτομίες του παρελθόντος της χώρας τους. Ταυτόχρονα, πήραν μέρος σε εργαστήρια διαδικτυακής δημιουργίας παρουσιάσεων και κουίζ, ενώ παρακολούθησαν και διάλεξη ειδικού σχετικά με την καινοτομία. Το θέμα της καινοτομίας και της εφευρετικότητας, εξάλλου, υποστηρίχτηκε και από τις πολύ ενδιαφέρουσες επισκέψεις και ξεναγήσεις τόσο στο Μουσείο της Mercentes, στην Στουτγάρδη, όσο και στο παλιό ορυχείο αργύρου στον Μέλανα Δρυμό.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 439
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Την Πέμπτη 22.3.2018 oι μαθήτριες και οι μαθητές του τμήματος επιλογής Ιστορίας Τέχνης της Γ΄ τάξης του Λυκείου μας επισκέφθηκαν το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Μαζί με τους συνοδούς καθηγητές τους, την κ. Βασιλική Γκράτζιου (υπεύθυνη καθηγήτρια της Ιστορίας Τέχνης) και την κ. Αρχοντία Γραμματικοπούλου ξεναγήθηκαν στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης του Μουσείου και πήραν μέρος στα μουσειοπαιδαγωγικά πρόγραμματα «Από το πορτρέτο στο selfie» και «Σώμα: απεικόνιση, παραμόρφωση». Ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία και μια δημιουργική ανάπαυλα στο τέλος μιας πολύ απαιτητικής σχολικής χρονιάς.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 348
Η Γιορτή της 25ης Μαρτίου
Μια παράσταση με κείμενα μαθητών
Το Σχολείο μας γιόρτασε την Εθνική Γιορτή της 25ης Μαρτίου με μια θεατρική παράσταση.
Υπεύθυνη καθηγήτρια η Φιλόλογος Δέσποινα Ποιμενίδου
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 392
Ηράκλειο Κρήτης 17-18 Μαρτίου 2018
Με τη βοήθεια του Θεού ολοκληρώθηκε και φέτος το 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Θεολογίας του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης "Μ. Ανδρόνικος". Με τη συνδρομή πολύτιμων φίλων και συνεργατών από την Κρήτη (του κ. Ασημακόπουλου και του κ. Τσουτσουδάκη από το ΓΕΛ Γαζίου, του κ. Καλυκάκη και του κ. Σαμουράκη από το Πειραματικό ΓΕΛ Ηρακλείου, καθώς και των μαθητών από τα δύο αυτά Λύκεια, που στελέχωσαν μαζί με τους μαθητές του δικού μας Λυκείου τη Γραμματεία του Συνεδρίου), αλλά και με την πολύτιμη στήριξη που παρείχαν καθηγητές και μαθητές από 40 και πλέον σχολεία από όλη την Ελλάδα, κατορθώσαμε να ολοκληρώσουμε με επιτυχία τις εργασίες του Συνεδρίου κατά το διήμερο 17/18 Μαρτίου 2018. Στο Συνέδριο συμμετείχαν πάνω από 600 μαθητές, οι οποίοι παρουσίασαν συνολικά πάνω από 100 εργασίες για ποικίλα θεολογικά θέματα με τρόπο πρωτότυπο και ευρηματικό.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 441
Αφιέρωμα στους Μουσικούς της Θεσσαλονίκης
Μια παράσταση του ομίλου Μουσικό Εργαστήρι
Το «Μουσικό Εργαστήρι», ο Όμιλος μουσικής του 1ου Πειραματικού Λυκείου Θεσσαλονίκης «Μ. Ανδρόνικος» και το 18ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης ανέβασαν μουσικοθεατρική παράσταση αφιέρωμα στους Μουσικούς της Θεσσαλονίκης
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας το Σάββατο 10/3/2018 στις 830 μ.μ.. Η είσοδος ήταν ελεύθερη για το κοινό.
Ο Χαιρετισμός Δ/ντή | Η Παράσταση |
|
|
|
|
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 547
@page { margin: 2cm } p { margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2 }
Θεατρική παράσταση
«Βιολογικός μετανάστης» του Αρκά
"Biological refugee" by Arkas: A theatrical performance about discrimination
Σήμερα Παρασκευή 2 Μαρτίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 1 ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος», οι μαθήτριες της Β΄ τάξης παρουσίασαν στην ολομέλεια του σχολείου το θεατρικό έργο του Αρκά «Βιολογικός μετανάστης».
Το ανέβασμα του θεατρικού έργου έγινε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος, «Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας ξένος.....» και εντάσσεται στις δράσεις που πλαισιώνουν το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “My involvement as European with Refugee Children”.
Επιλεγμένα κομμάτια του θεατρικού έργου θα πλαισιωθούν με αγγλικούς υπότιτλους και θα παρουσιαστούν στην επόμενη διασχολική συνάντηση Erasmus+ που θα γίνει στο Chateau Thierry στη Γαλλία στις 18/3/2018.
Η επιλογή του έργου έγινε με στόχο να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα που σχετίζονται με τον κοινωνικό αποκλεισμό και τη βία που ασκείται εναντίον ατόμων διαφορετικής καταγωγής, κουλτούρας ή θρησκείας.
Λίγα λόγια για το έργο.
Ένα αριστερό νεφρό, μετά από ένα τροχαίο, μεταμοσχεύεται σε έναν οργανισμό που είναι ήδη σε αιμοκάθαρση. Ενώ ο οργανισμός βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης μετά την εγχείρηση, το ανοσοποιητικό σύστημα προσπαθεί να απομονώσει και να «σκοτώσει» το ξένο νεφρό στη συνέχεια ......
Την επιμέλεια του έργου είχαν οι καθηγήτριες
Γρηγοριάδου Κυριακή, βιολόγος
Μιχαηλίδου Χριστίνα, μαθηματικός
A left kidney, after a car crash, is transplanted into an organism already in hemodialysis. While the body is in the recovery phase after surgery, the immune system tries to isolate and "kill" the foreign kidney but it finally kills itself, the whole body.
The play " Biological refugee" of Arkas, which was presented on Friday 2 March in the multi-purpose room of the school by students of 11th grade, is aiming to raise students' awareness about issues related to social exclusion, discrimination and violence against people of different origins, cultures or religions.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 486