Η συμμετοχή στην παρέλαση της 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Άρθρο της "Εφημερίδας των Συντακτών"
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 446
Vote for the Logo of our Project
ERASMUS+ 2019-2020 KA229:«Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
Today,25/11/2019, the vote procedure for the Logo of the project was successfully completed. Each one of the partner schools has selected through internal procedures its Logo suggestion. These Logos were set to a vote procedure: a team of 20 persons from each school (teachers and students) voted for the Logos of the other schools. According to the following final results the Logo of the Project will be the Greek one, created by the students Efstathia Koniari and Manos Kokokiris. We congratulate all the students who created Logos for the project!
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 481
ΓΙΟΡΤΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
«Αφιέρωμα στο χιούμορ της Κατοχής»
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019 γιορτάστηκε στο σχολείο μας η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940 με ένα αφιέρωμα στο χιούμορ της κατοχής. Γελοιογραφίες, σατιρικά τραγούδια, κινηματογραφικές ταινίες και ένα θεατρικό έργο, η «Ιφιγένεια εν μαύροις» του Δ.Ψαθά, παρωδία της «Ιφιγένεια εν Ταύροις» του Ευριπίδη, συνέθεσαν το αφιέρωμα αυτό. Την επιμέλεια της γιορτής, στην οποία πήραν μέρος μαθητές της Β΄και Γ΄ τάξης καθώς και απόφοιτοι του Λυκείου μας, είχαν οι φιλόλογοι κ. Βασιλική Γκράτζιου και Δέσποινα Ποιμενίδου. (Φωτογραφίες από τη γιορτή)
Τα ονόματα όλων των συντελεστών, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά, μπορείτε να τα βρείτε στο πρόγραμμα της γιορτής.
Φωτογραφίες από την παράσταση
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 384
ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (Σάββατο 2/11/2019)
Το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» και το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΕΔΙΦΕΤ) του Τμήματος Φυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, διαχέοντας την Καλή Πρακτική των Διαγωνισμών Δημιουργικών Πειραμάτων, σε συνεργασία με το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης, το 1ο & 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου και το 1ο ΓΕΛ Ηρακλείου (Καπετανάκειο), συνδιοργανώνουν τον 5ο Διαγωνισμό Δημιουργικών Πειραμάτων Λυκείων.
Ο Διαγωνισμός, τελεί υπό την αιγίδα των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης και Κεντρικής Μακεδονίας και αφορά σε πειράματα με απλά, καθημερινά υλικά, χαμηλού κόστους.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 469
1st Coordinators Meeting in Madrid
ERASMUS+ 2019-2020 KA229:«Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»
The coordinators of the schools that participate in our Project have had a meeting in Madrid (3-6/10/2019). In this first meeting they had the chance to meet each other and talk about the implementation of the Project. After a short tour in the hosting school (IES Newton Salas, Villanueva de la Torre), the coordinator of the Project, Mr Salonikidis Dimitrios, showed a presentation about the Project and the teachers talked about important details related to the works and activities that have to be done, the schedule of the LTT activities and the dissemination of the results of the Project.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 512
Σχολ. Έτος 2019-2020
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 6η μέρα Πανελλήνια Μέρα Αθλητισμού στο 1Ο Πειραματικό Γ.Ε.Λ. Θεσσαλονίκης-Μανόλης Ανδρόνικος. Τη συγκεκριμένη ημέρα οι μαθητές συμμετείχαν σε πολλαπλές κινητικές δραστηριότητες: καλαθοσφαίριση, πετοσφαίριση, ποδόσφαιρο και πινγκ πονγκ.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 465
ERASMUS+ KA1 - 2η κινητικότητα
Eπιμορφωτικό σεμινάριο: “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”
Πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη από 7-12/10/2019, η δεύτερη κινητικότητα Erasmus+ με τίτλο “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”. Στο σεμινάριο συμμετείχαν συνολικά 10 εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης από χώρες μέλη της Ε.Ε. Πιο συγκεκριμένα εκπαιδευτικοί από την Εσθονία, Βουλγαρία, Κροατία και Ελλάδα. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την Κυριακή Γρηγοριάδου, κλάδου ΠΕ0404, Βιολόγο. Την οργάνωση του σεμιναρίου είχε ο φορέας Europass teacher academy και πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Barcino School.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 399
Ομάδες Αρμοδιοτήτων Κοινότητας Δημοκρατίας και Ευθύνης (ΚΔΕ) 2019 - 2020
Την Πέμπτη 26/9/2019 διεξήχθησαν στο σχολείο μας οι εκλογές των μαθητικών Συμβουλίων. Σύμφωνα με τους όρους οργάνωσης της ΚΔΕ, δηλ., της προσπάθειας να λειτουργήσει η σχολική μας κοινότητα ως διαβουλευτική δημοκρατία, που συνεχίζεται φέτος για 2η χρονιά, οι εκλεγμένοι στα πενταμελή Συμβούλια μαθητών χωρίστηκαν στις εξής Ομάδες Αρμοδιοτήτων. Οι Ομάδες Αρμοδιοτήτων:
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 475
ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗΝ 51η ΔΙΕΘΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΧΗΜΕΙΑΣ 2019
1ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ»
Στην φετινή 51η Διεθνή Ολυμπιάδα Χημείας που διεξήχθη στο Παρίσι, Γαλλία, από τις 21 έως τις 30 Ιουλίου 2019, έλαβε μέρος με την Ελληνική αποστολή και η μαθήτρια του σχολείου μας Δέσποινα Ντελή. Το σχολείο θα ήθελε να συγχαρεί την αγαπητή Δέσποινα, τώρα πια φοιτήτρια της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ, για την συμμετοχή της και την επιτυχή εκπροσώπηση του σχολείου στην σημαντική αυτή διοργάνωση.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 457
ERASMUS+ KA1 - 1η κινητικότητα
Eιμορφωτικό σεμινάριο: “Tablets and Smartphones in Education”
Το διάστημα 2-7/09/2019 ο εκπαιδευτικός Δ. Σαλονικίδης παρακολούθησε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 ε με τίτλο “Tablets and Smartphones in Education” από τον φορέα Europass. Το σεμινάριο, το οποίο διεξήχθη στη Βαρκελώνη, παρείχε στους επιμορφούμενους χρήσιμες γνώσεις και ιδέες για την αξιοποίηση των ΤΠΕ και ιδιαίτερα των κινητών τηλεφώνων και των tablets στη σχολική τάξη.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 457
ERASMUS+ Science inspired
1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Μανόλης Ανδρόνικος
Την Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2019 παρουσιάστηκε στους εκπαιδευτικούς του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ "Μανόλης Ανδρόνικος' η εμπειρία της καθηγήτριας Χριστίνας Μιχαηλίδου από τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα Erasmus+ Science Inspired που πραγματοποιήθηκε μέσω της συνεργασίας του κέντρου Νόησις με άλλα τρία κέντρα επιστημών: Το Experyment Science Center από την Πολωνία, το Agóra Science Centre από την Ουγγαρία και το VIDA! Science Centre από την Τσεχία. Το πρόγραμμα Science Inspired στοχεύει στην ανάδειξη των κέντρων επιστημών (science centers) ως εξαιρετικούς χώρους για να γνωρίσουν οι νέοι την επιστήμη, όπου οι εκπαιδευτικοί σε συνεργασία με διευκολυντές μπορούν να τους εμπνεύσουν και να τους μεταδώσουν τις γνώσεις τους. Περισσότερα στοιχεία στην παρουσίαση που ακολουθεί.
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 600